Intoarceti va la versiunea mobila a site ului
Cresa Gradinita Let's Play
( 5 )Voturi: 1
8

Cresa Gradinita Let's Play

Adresa: Bailesti 54

Sector: Sector 4

Oras: Bucuresti

Contact

Mob: 0773/390XXX0773/390 215Faceti click pe XXX pentru a vedea numarul

Program de Lucru

Astazi: 07:00 - 20:00

Luni: 07:00 - 20:00

Mar: 07:00 - 20:00

Mier: 07:00 - 20:00

Joi: 07:00 - 20:00

Vin: 07:00 - 20:00

Sam: 07:00 - 20:00

Duminica: 07:00 - 20:00

Deschis inca: 00h:15m

Produsul/serviciul de baza: cresa gradinita let's play, cresa gradinita let's play contact

Cresa Gradinita Let's Play

Vă invităm să cunoaşteţi Centrul educaţional de pregătire a preşcolarului LET’S
PLAY, să vă familiarizaţi cu oferta educaţională, să vizitaţi sălile de grupă, să cunoaşteţi
echipa noastră şi să cunoaşteţi planurile noastre de viitor!

Sub deviza „Pentru tine, copile, tot ce este mai bun”, Centrul educaţional de pregătire a
preşcolarului LET’S PLAY, îşi propune să devină „o unitate deschisă pentru toţi” prin crearea
climatului social-educaţional adecvat unei pregătiri de calitate, de nivel European, a unui mediu
democratic şi creativ de dezvoltare pentru toţi şi pentru fiecare.

Ideea care sprijină acest proiect este armonizarea dezvoltării psihice a copilului şi
integrarea socială a acestuia, prin şlefuirea trăsăturilor native. Pe tot parcursul copilăriei se
modelează componentele personalităţii, motiv pentru care latura psihopedagogică, componentă
de bază în orice activitate educativă de calitate, este susţinută cu precădere în cadrul centrului
nostru educaţional.

►1. ARGUMENTUL „LET’S PLAY”

Calitatea în învăţământ constă din:

• climat educaţional motivant;

• personal didactic calificat şi cu experienţă;

• profesor de limba engleză;

• ofertă educaţională diversificată (club de lectură, club de cultură generală, de arte, de teatru, de vizionarea unor filme artistice/documentare, plimbări în aer liber, excursii, tabere, vizionări spectacole, vizite la Grădina Zoologică, Grădina Botanică, Ferma Animalelor, muzee, desfasurarea activitatilor divere in aer liber, etc); • asistentă medicală şi medic pediatru în cadrul instituţiei;

• meniu sănătos, elaborat de medicul pediatru în funcţie de necesităţile copiilor (mic dejun, prânz, gustări); • permanentă colaborare cu părinţii; • activitate instructiv-educativă de calitate; • bază materială atractivă şi performantă;
• imobil spaţios şi modern, dotat cu săli adecvate pentru activităţile desfăşurate (săli de clasă, sală de mese, spaţiu pentru odihnă şi relaxare).

Proiectul “LET’S PLAY” porneşte de la modelul educaţiei individualizate care susţine predispoziţiile şi potenţialul fiecărui copil. Activităţile instructiv-educative în „LET’S PLAY” au loc pe fondul unui obiectiv fundamental:

-îngrijirea atentă a fiecărui copil,
-preocuparea pentru adoptarea unui regim de viaţă sănătos,
-pentru menţinerea unei dispoziţii şi a unui tonus pozitiv,
-pentru echilibru şi dezvoltare armonioasă de la cea mai mică vârstă.

La baza programei stă predarea limbii engleze, în regim INTENSIV, astfel, cei mici vor desfasura zilnic, o activitate de limba engleza (40 minute/zi) cu profesor calificat.

Saptamanal, micii cunoscatori vor desfasura o activitate de dezvoltare personala sustinuta de psiholog calificat si licentiat.

Lunar, cei mici vor viziona o piesa de teatru, astfel largindu-si orizontul de cunoastere si imbogatindu-si vocabularul.

Centrul educaţional de pregătire a preşcolarului LET’S PLAY, ofera ocazia micilor exploratori sa viziteze si sa cunoasca Municipiul Bucuresti ori de cate ori timpul si vremea ne permite.
In cadrul centrului se vor organiza lectii deschise cu parintii la care acestia vor fi invitati sa asiste si sa participe.

Consultatiile cu parintii vor fi programate ori de cate ori este necesar, astfel atat parintele cat si cadrul didactic va fi ajutat sa-l cunoasca pe cel mic mult mai bine.

SPECIFICUL „LET’S PLAY”:

- adaptarea spaţiilor grupelor după modelul educației prin explorare și experimentare practică; - completarea centrelor tematice cu jucării provenite din material reciclabile, documentare fotografică, jurnalul zilei şi al grupei;

- implicare părinţilor în activităţi lunare de voluntariat la grupa; - derularea evenimentelor social-artistice– în direcţia asigurării continuităţii educabililor;

- derularea evenimentelor social-artistice– în direcţia asigurării continuităţii educabililor;


►2.VIZIUNEA ŞI MISIUNEA „LET’S PLAY”

Bazându-ne pe vasta experienţă a echipei noastre în domeniul educaţiei şi având ca scop pregătirea copilului pentru viaţă, în cadrul activităţilor desfăşurate, vom urmări permanent dezvoltarea motivaţiei pentru cunoaştere, cultivarea independenţei gândirii, a spontaneităţii, a creativităţii şi a încrederii în forţele proprii.

Pe întreg parcursul activităţii noastre, dorim să promovăm o permanentă şi fructuoasă colaborare între copii, părinţi şi cadre didactice. Împreună vom realiza o minunată călătorie în lumea cunoaşterii, bucurându-ne de fiecare nouă experienţă, de fiecare moment ce va contribui la dezvoltarea intelectuală şi emoţională a fiecărui copil.

„LET’S PLAY” îşi propune:

• Asigurarea unui act educaţional de performanţă, care să contribuie la formarea unei personalităţi autonome si creative, la formarea unor copii sănătoşi, inovativi, eficienţi, activi, cooperanţi care să se adapteze uşor la regimul muncii şcolare şi la orice situaţie in viaţă.
• Acumularea de către copii a tehnicilor de muncă intelectuală şi practica necesară instruirii si autoinstruirii pe durata intregii vieţi .
• Insusirea cunostintelor specifice, a valorilor naţionale şi universale .
• Educarea copiilor in spiritul respectării drepturilor si libertăţilor fundamentale ale omului, al demnităţii umane si toleranţei, al schimbului liber de opinii.

Viziunea “LET’S PLAY”

„LET’S PLAY” va dezvolta un model de educaţie personalizată, pentru nivelul preşcolar, reunind cea mai bună echipă de cadre didactice şi promovând cele mai potrivite alternative educaţionale pentru excelenţa academică şi dezvoltare emoţională.

Toti copiii centrului „LET’S PLAY” vor deveni lideri, oameni activi si independenţi.

Noi educam spiritul curios, limbajul expresiv, gandirea critica si creativitatea.

Toate activitaţile din cadrul „LET’S PLAY” sunt proiectate astfel încât fiecare copil să-şi atingă potenţialul şi să-si modeleze singur ambiţiile.

Misiunea “LET’S PLAY”

Promovarea unui invatamant deschis, de calitate, flexibil, capabil să se adapteze la cerinţele unei societăţi aflate în permanentă schimbare.

-Dezvoltarea individuala a copiilor pe toate planurile;

-Crearea unui climat de muncă şi învăţare stimulativ si inovator;

-Garantarea pregatirii pentru adaptarea la viaţa şcolara, apoi cea socială;

Misiunea şi viziunea “LET’S PLAY” au la bază:

1. Perfecţionarea actului didactic şi promovarea învăţării centrate pe copil, cu accent pe dezvoltarea emoţională.
2. Dezvoltarea parteneriatului grădiniţă-familie-comunitate-agenţi economici şi modelarea învăţării după contexte practice, create de acest parteneriat.
3. Dezvoltarea personală şi profesională a cadrelor didactice prin formare continuă.
4. Dezvoltarea infrastructurii şi dotarea cu echipamente educative moderne.
5. Formarea şi dezvoltarea competenţelor-cheie. 6. Formarea competenţelor bilingvismului.


Misiunea noastră derivă din nevoile de educaţie, identificate la nivelul societăţii de astăzi şi al comunităţii în care trăim. Pentru a se adapta noilor solicitări se impune cu necesitate educaţia continuă şi permanentă a individului. Aceasta se realizează prin introducerea unor noi modalităţi şi forme de instruire şi educare, asigurarea coerenţei si unităţii sistemului educational.

Obiectivele vizează în egală măsură cunoştinţele, achiziţia de deprinderi, clarificarea valorilor şi demersul practic. În perspectivă preşcolară, copilul trebuie ajutat: să înţeleagă că omul este inseparabil de mediul sau şi că efectele negative ale acţiunilor sale se repercutează asupra lui însuşi; respectul faţă de om ca valoare socială supremă; respectul faţă de valorile culturale şi acceptarea diversităţii culturale; capacitatea de a comunica liber; toleranţa, acceptarea unor comportamente diferite; descurajarea agresivităţii şi violenţei; respectarea mediului inconjurator.

Eficienţa educaţiei pe care vrem s-o oferim alături de cea primită de la părinţi se poate aprecia numai prin efectele pe termen lung asupra comportamentului viitorului cetăţean, rămânând însă în vigoare şi obligaţia de a avea o utiliate imediată.

Fiecare copil trebuie format în spiritul solidarităţii cu cei din generaţia sa, al respectului pentru cei care l-au precedat şi cei ce-l vor urma, al încrederii în destinul umanităţii şi al valorilor umane.
Misiunea „LET’S PLAY” este aceea de a crea pentru toţi copiii un spaţiu stimulativ din toate punctele de vedere:

• material vizual şi auditiv;
• cadre calificate şi dedicate;
• programe de încurajare a cooperării, comunicării şi încrederii în sine a copiilor;
• îngrijire atentă şi dezvoltare armonioasă a multiinteligenţelor.

►3. PARTICULARITĂŢILE

„LET’S PLAY” Modelul educaţiei pentru dezvoltare armonioasă şi sănătoasă a individului încurajează, ca strategii de lucru, învăţarea prin descoperire şi crearea unor motivaţii puternice pentru succes şi reuşită şcolară.

Centrului îi sunt specifice:

- învăţarea intensivă a limbii engleze;

- saptamanal, desfasurarea unei activitati de dezvoltare personala;

- lunar, vizionarea unei piese de teatru;

- desfasurarea lectiilor deschise cu parintii;

- organizarea consultatiilor cu parintii ori de cate ori este necesar

- atenţia dirijată către fiecare preşcolar;

- tratarea diferenţiată;

- monitorizarea atentă a progresului şi a stării de sănătate.

Programul centrului încurajează învăţarea limbii engleze şi derularea altor activităţi extracurriculare care să stimuleze aptitudinile individuale: arte plastice, muzică, dans, educaţie fizică etc.

Specific centrului este feed-back-ul atent şi constant către părinţi, cu informaţii la sfârşit de săptămână despre progresul fiecărui copil. Acestea se transmit prin fişe-tip de înregistrare ritmică a progresului, prin discuţii cu familiile, prin setul de fişe adăugate portofoliului individual la finalul fiecărei săptămâni, semestru sau an. Fiecare copil beneficiază de recomandări pentru direcţiile de dezvoltare a aptitudinilor sau intereselor.

➢ MENIUL


La LET’S PLAY se pune accent major pe alimentaţia sănătoasă.

Beneficiem de o bucătărie autorizată DSV, dotată la cele mai înalte standarde, în care sunt preparate mâncăruri de cea mai bună calitate.

Ca parte integrantă programului nostru complet, servirea mesei are un rol foarte important, meniul copiilor fiind elaborat şi ales în funcţie de vârstă şi de nevoile acestora. Mâncarea este gătită zilnic în bucătăria proprie, toate produsele fiind proaspete. Toate meniurile sunt vizate de un medic nutriţionist.

De asemenea, ne mândrim cu produsele homemade (pâine, paste, compotrui, dulceţuri, toate deserturile servite copiilor, sosurile de tomate şi borşul cu care acrim ciorbele).

Acordăm o mare atenţie încurajării copiilor să consume cât mai multe alimente proaspete şi sănătoase, în special legume şi fructe. Carnea folosită la prepararea mâncărurilor este din curcan, pui şi viţel.

Consumul de lichide este foarte important pentru sănătate, în acest sens, centrul este dotat cu dozatoare de apă plată la îndemâna copiilor, sucurile şi orice băuturi fiind excluse, excepţie făcând compoturile homemade.

Ştim cu toţii că mâncărurile şi băuturile conţin zahăr, grăsimi, conservanţi şi sunt aproape imposibil de evitat în societatea modernă, în care trăim. Cu toate acestea, încercăm să minimalizăm aceste influenţe negative şi să-i învăţăm pe preşcolari, prin diferite metode agreate de ei, să mănânce şi să bea cât mai sănătos.
Meniul este stabilit ţinând cont de normele în vigoare impuse de Direcţia Sanitară, de preferinţele copiilor şi de recomandările medicului nutriţionist.

►4. GRUPELE “LET’S PLAY”

Centrul va funcţiona în 2022-2023 cu 4 grupe: Mica 1, Mica 2, Mijlocie şi Mare.

Grupele de copii nu vor depăşi 20 înscrişi pentru fiecare nivel de vârstă, iar coordonarea activităţii va fi făcută de educatoare calificate cu experienţă, ajutate de supraveghetoare şi îngrijitoare.

►5. CURRICULUMUL “LET’S PLAY”

Centrul va desfăşura activităţi în conformitate cu planul de învăţământ şi programele elaborate de Ministerul Educaţiei Naționale și Cercetării Științifice pentru învăţământul preşcolar. Toate disciplinele sunt predate în limba română, conform curriculei naţionale.

Curriculum ce va fi utilizat de unitatea noastra este aprobat prin OMEN nr. 4.694/2.08.2019:Curriculum pentru educatia timpurie -2019.

►7. PROGRAMUL “LET’S PLAY”

Structura programului respectă particularităţile de vârstă şi individuale ale copiilor, permiţând derularea activităţilor pe grupuri mici sau chiar în raporturi individuale cu preşcolarii.

Programul scolar zilnic este structurat pentru a respecta curba de efort a micului prescolar si pentru a facilita invatarea, astfel incat fiecare copil sa poata invata si ajunge la intelegerea sarcinilor propuse in ritmul propriu , personal.

Acesta se desfasoara intre orele 8.00-13.00 si 8.00-18.00. Programul zilnic realizează un echilibru între activităţile de joc, învăţare şi odihnă. Orarul alternează perioadele de joc liber cu activităţile comune sau în aer liber. Sunt prevăzute intervale pentru servirea meselor şi pentru somn. Durata acestora variază de la o grupă la alta în funcţie de vârsta copiilor.

Copiii vor putea opta pentru program scurt sau lung, acestea se deruleaza pentru fiecare grupă, cu opţiuni de masă, odihnă sau supraveghere prelungită după ora 18.00. Copiii care optează pentru program prelungit beneficiază de activităţile specific de dezvoltare a aptitudinilor individuale – cluburi sau opţionale.

Centrul incurajează parteneriatele şcolare.

Centrul implica activ parintii in activitatea de dezvoltare a procesului instructiv-educativ.

Centrul urmareste adaptarea cu succes a copiilor de grupa mare/ pregatitoare la programele scolare din unitatile de stat sau private.

Centrul suplimentează activitatea curriculară cu activităţi extracurriculare, evenimente culturale si artistice, tabere si excursii, serbari şcolare si ceremonii de premiere si încurajare a copiilor.

DOMENII DE DEZVOLTARE URMĂRITE ÎN PROGRAMUL CENTRULUI:

• DEZVOLTARE MOTRICA GENERALĂ

• DEZVOLTAREA MOTRICITAŢII FINE

• DEZVOLTAREA LOGICO-MATEMATICĂ

• DEZVOLTAREA LIMBAJULUI

• DEZVOLTARE SOCIALA SI EMOTIONALĂ

• DEZVOLATREA COMPETENŢELOR BILINGVE

Structura programului zilnic:

8,00 - 9,00: Primirea copiilor; Jocuri si activitati didactice alese ( intalnirea de dimineata, rutine, tranzitii, gimnastica);

9,00 - 9,30: Micul dejun;

9,45 - 10,00: Activitati pe domenii experientiale;

10.00 - 10,15: Gustare fructe;

10,15 – 11,00: Acivitatea de limba engleza

11,00 - 12,30: Activitati de dezvoltare personala;

12,30 - 13,00: Masa de pranz;

13.00: Plecarea copiilor de la programul scurt;

13,00 - 15,30: Program somn;

15.45 - 16,00: Gustarea;

16,00 - 17,45: Activitati optionale. Activitati recuperatorii si de relaxare;

17,45 - 18,00: Plecarea copiilor.

Durata activităţilor:

GRUPA MICĂ: 15 – 20 MIN

GRUPA MIJLOCIE: 20 – 25 MIN.

GRUPA MARE: 30 MIN.

OFERTA CURRICULARĂ

Oferta curriculară din cadrul “LET’S PLAY” este îmbunătăţită oferind copiilor şi părinţilor acestora o gamă variată de activităţi cuprinse în planul de învăţământ la toate nivelurile de vârstă preşcolară, activităţi şi acţiuni desfăşurate în conformitate cu cerinţele noului curriculum naţional privind educaţia timpurie.

I. GRUPE DE VÂRSTA:

1. GRUPA MICĂ: 2-3,5-4 ANI 2.

GRUPA MIJLOCIE: 4-4,5 ANI 3.

GRUPA MARE: 4,5-5,5 ANI

II. ACTIVITĂŢI EDUCATIVE DE BAZĂ:

Sunt acele activităţi exemplificate pe larg în Planul de învăţământ şi în programa anuală a centrului.


III. ACTIVITĂŢI EDUCATIVE EXTRACURRICULARE:

1. SERBĂRI ŞI SĂRBĂTORI:

- Halloween,

- Saptamana lecturii,

- Saptamana Pamantului,

- Proiect de caritate, etc.


2. VIZITE ŞI EXCURSII: -

Vizionări de spectacole ale Teatrului

Vizite la muzee şi expoziţii din oraş

Expoziţii/plimbări în parc şi la grădina zoologică

Vizite la locurile de muncă ale părinţilor

Vizite la şcolile şi grădiniţele partenere


3. TÂRGURI /EXPOZIŢII:

- Expoziţii organizate periodic cu lucrările de artă ale copiilor din centru în holul unitatii; -

Târgul de Crăciun organizat o dată/an în unitate.


4.ACŢIUNI /ACTIVITĂŢI CU PĂRINŢII:

- Consultatii individuale

- Sărbătorirea anilor de naştere a copiilor

- Ziua porţilor deschise/lecţii deschise/model

Participări la evenimente

5.EDUCAŢIA PENTRU SĂNĂTATE ŞI PROTECŢIE:

- Proiecte comune: centrul educational/copii/locul de muncă al părinţilor care lucrează în domeniul sanitar; „Vizită la stomatolog”, Vizită la Staţia de salvare, Vizită la oftalmolog, Vizită la staţia de pompieri.

- Asistenţă medicală prin contract de voluntariat cu dna. medic pediatru.

PROGRAMA ANUALĂ

Programa anuală a grădiniţei este concretizată în jurul a cinci mari domenii, din care educatoarele fiecărei grupe de copii, vor planifica activităţile, temele săptămânale pe semestru şi pe cele anuale

Domenii:

1. Limbă şi comunicare
2. Om şi societate
3. Psihomotric
4. Ştiinţe
5. Creaţie

Teme:

1. Cine sunt/suntem.
2. Cum este/a fost şi va fi pe pământ.
3. Cu ce şi cum exprimăm ceea ce simţim.
4. Ce şi cum vreau să fiu.
5. Cine şi cum planifică/organizează o activitate.
6. Când/cum şi de ce se întâmplă.

Din cele şase teme educatoarele vor derula proiecte împreună cu copiii la care pot participa fiind implicaţi activ părinţii, comunitatea locală, şcolile şi grădiniţele cu care au fost încheiate parteneriate.

Activităţi planificate săptămânal (în fiecare grupă)

1. Activităţi pe domenii experienţiale: cuprind activităţile pe care fiecare educatoare le va planifica pentru grupa ei ţinând cont de particularităţile de vârstă ale copiilor, de dinamica grupei, de formarea la copii a deprinderilor necesare nivelului de instruire şi de particularităţile psihoemoţionale ale copiilor.

a. activităţi de educarea limbajului

b. activităţi matematice

c. activităţi de cunoaştere a mediului

d. activităţi de educaţie pentru societate

e. activităţi de educaţie fizică

f. activităţi practice g. activităţi musicale

h. activităţi artistico-plastice

2. Jocuri şi activităţi didactice alese

a. în grupă (sala de curs). Se vor desfăşura în spaţiile, colţurile special amenajate pe centre de interes: colţul păpuşilor, al construcţiilor (de tip lego, puzzle), colţul lecturii, colţul artistic.

b. în exterior (curtea şi grădina unitatii). Se vor desfăşura sub atenta îndrumare şi observare a educatoarelor din grupă şi a personalului de îngrijire.


3. Activităţi de dezvoltare personală

a. Sunt cele legate de rutina zilnică a copilului, fiind axate pe autocunoaştere, pe dezvoltarea unor abilităţi de comunicare în grup, de respectarea unor reguli de comportament şi de convieţuire în grup.

b. Sunt cele legate de opţionale care vor fi alese la începutul fiecărui an şcolar de către părinţi din oferta prezentată şi aprobată de către consiliul director al unitatii. În funcţie de posibilităţile de încadrare în schema orară săptămânală vor fi planificate pentru grupa de vârstă 3-5 ani 1 activitate / săptămână pentru grupa de vârstă 5-6 ani 2 activităţi / săptămână.































Revenire la pagina cu activitatea de baza:

gradinite bucuresti gradinite particulare bucuresti gradinite

Comentarii:

Ada D.

Joi, 08.06.2017. 05:29

Caut pentru toamna o cresa cu conditii bune, deoarece am o mare strangere de inima sa il duc pe cel mic la doar 1 an si 2 luni la un program de acest gen, dar nu am incotro. Imi puteti impartasi impresii despre aceasta gradinita. Imi convine zone si pare interesanta oferta lor, dar vreu si o parere de parinte/bunic.

Bratu Georgiana

Miercuri, 28.06.2017. 12:34

Este super :)bebe de 1 an și 10 luni...lipit mereu de mami :)la început plângea când îl lăsăm acolo...acum,după o luna când ajungem în fata cresei îmi zice "pa" și se duce la doamne singur:)Personal super drăguț:)Eu sunt foarte mulțumită :)de cresa,de doamne...și cel mai mult ca lui bebe îi place sa se duca acolo :)!O recomand cu drag și cu cea mai mare încredere!